Rozbehli ste podnikanie a stále máte pocit, že vám niečo chýba? Možno to bude práve kvalitná webová stránka, ktorá by vám pomohla odprezentovať vaše služby alebo produkty širšiemu publiku. Ako však začať a čím pokračovať?
Vedia o vás aspoň susedia?
Jedným zo základných spôsobov získania nových kontaktov je networking. Povedzte o vašom biznise susedom, priateľom, známym, ale aj iným podnikateľom, s ktorými prichádzate pravidelne do kontaktu. Čím väčšiu sieť kontaktov vytvoríte, tým viac potenciálnych klientov alebo obchodných partnerov môžete získať.
Začnite na Google
Ak chcete svoju firmu behom pár minút dostať na mapu vášho mesta, založte si profil na Google Moja Firma. Priraďte firme adresu (ak ste živnostník tak použite adresu vášho bytu alebo domu). Nezabudnite vyplniť všetky dôležité údaje a pridať aj nejaké fotky.
Web ako malý katalóg
V treťom kroku je na rade vytvoriť pekný a funkčný prezentačný web. Nezabudnite, že tvorba kvalitného webu je proces, ktorý by ste mali zveriť do rúk odborníka. Web by mal slúžiť ako jednoduchý a prehľadný katalóg vašich služieb.
Prepojte to s FB
Ďalším krokom je vytvoriť si firemný profil na sociálnych sieťach. Začnite s Facebookom a postupne môžete pridať aj ďalšie sociálne siete, na ktorých si môžete získať nových fanúšikov.
Nezabudnite stránku živiť
Na vašom webe by mal pribúdať obsah, rovnako aj na vašich sociálnych sieťach. Nezabudnite občas napísať nejaký ten status alebo blogový článok, vďaka čomu si publikum udržíte.